29.01.10

Kom precis hem från bebisen min <3
Hade jätte skoj och kommer sakna dej så mke denna helgen!

Usch jag är så sjukt är! Slog i huvudet i tisdag vilket ni kanske vet men iaf så har vi för lite spelare nu till helgen och de behöver verkligen mej, jo då ska självklart mina dumma föräldrar säga att jag inte får spela!
HAHAHA säger jag då tror ni verkligen det går att hindra mej med bara ord jag tänker spela iaf jag bryr mej inte om det tar dö på mej ni ska få se att ni inte kan styra över mej! Jag följer min egen väg och jag vet vad JAG behöver, och JAG behöver inte eran oro det räcker att ja har den när det behövs. Nej men då är det okej sluta gnälla kämpa lite nu då! nej fyfan jag är så sjukt arg att jag just nu behöver gå och slå på något!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0