Min största...

En dröm?

Jag vaknade kl6 och gick upp för att fråga pappa vilken tid han skulle åka till jobbet och 20 över 6 åkte jag med honom och han släppte av mej hos min pojkvän då vi la oss i hans säng och sov en timme till. Kl8 gick jag upp för att duscha eftersom jag inte hann det hemma, deras badrum är mycket mindre än det jag har hemma och därför blir luften tätare.
Jag hade hög värme på och kände allt oftare hur svårt jag fick för att andas men struntade i det, jag duschade i kanske 20 minuter men sen stod jag inte ut mer, jag gick ut för att få luft.

Det började svartna för mina ögon och efter gammla händelser kände jag igen det, jag sa till min pojkvän nu svimmar jag han sa nej det kommer du inte att, han kramade mej medans det blev svartare och svartare för mina ögon och till slut gav jag vika och stängde mina ögon.

- mikka, mikka, ser du meej? Min pojkvän stod lutade över mej och mitt huvud bultade.
Vart var jag? hade jag haft en mardröm? och vad fan gjorde jag på golvet?
Jag hade ingen som helst aning om vad som pågick, jag var rädd.
Min tankar for igenom huvudet och jag hade ingen som helst aning varför jag hade en jävla handuk på mej.
Hade jag sovit över hos honom och gått i sömnen?

Nej allt hade hänt och det var det som var det läsigaste, att inte vara medveten de få sekunderna jag var borta sätter skräck i mej, det värsta jag vet är att inte komma ihåg att inte veta exakt vad som hände mej.
Att inte själv stå och kolla när det hände.

Men dagen fortsatte som vanligt och nu vet ni min största räddsla, för att vakna upp på golvet och tro att allt bara var en dröm är något jag aldrig vill göra igen!

In my dream im perfect and then.... I wake up.


Kommentarer
Postat av: Annie :)<3

Är det sant? :O

Du är näst in till perfekt gumman :)

2010-02-25 @ 20:25:20
URL: http://towinmylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0