11.02.10


Idag har alla nior i hela svergie Nationella i svenska del 2.
Sitter här helt dö trött och väntar på att bussen jag ska åka med ska komma, mina ögon stänger sej snart och man kan ju undra hur det kommer gå på nationella för mej då.
Jag tänker hela tiden på vad man kan få för alternativ att välja mellan, krönika? novell? berättelse osv?
Kommer de att vara en speciell händling man måste skriva om?
Jag har inga idéer alls även om jag har en stor fantasi!
Ett tips!!! :)
Det är att skriva om en dröm du har haft som du tyckte om eller kanske inte, lägg in lite små detaljer och tada you got your story. Enna smart tycker jag hur lätt som helst, det svåra är väl att komma på en bra dröm det är ju inte så många som kommer ihåg sina drömmer men för er som gör det är det en bra tips som iaf jag kommer änvända tror jag (y)

Nu är kl 7 och jag måste nog gå å sminka mej lite jag ser ut som ett monster just nu !!

Såhär trött är jag!! går inte att visa hur jag ser ut nu :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0