Vad vill jag få fram?

Kom precis hem från träning, har ätit en bit pizza och druckit älsklings fanta.
Nu satte jag meej ner framför datan och tänkte lite då...
Alla är så sjukt trevliga här eller ja dom flesta som bloggar, man delar sin åsikter och allt bara klickar mellan folk.
Hur man än ser ut alla har ju olika stilar, men alla har nog samma hjärta.
Då tänker ni säkert, jo men Kissie har hon samma hjärta som bara gillar sig själv?
Men då är mitt svar, har ni träffat henne? Pratat med henne eller lärt känna henne.
Neej hon öppnar inte sitt rätta jag och det är det inte alla som jag och jag tror inte Kisse är den människan.
Men hon är inte huvudpunkten i ämnet endast ett exempel.
Vad är egentligen poängen i det jag försöker säga?
Jag har ingen aning, är det nån som fattar vad jag pratar om?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0