PRAO

Nu äre det prao i 2 veckor, jag praoar på Burlycke gården. En ridskola.
Det är jag och Johanna som går andra året på gymnasiet som praoar där hon är jätte trevlig och vi har skoj tsm.
Men vi hade problem när vi ville kolla på tv vi fick nämligen bara igång en jätte tråkig film så vi fick gå ut och kolla hästarna istället.
Vi har gjort sjukt kycket idag det finns verkligen mycket att göra, men en sak är säker.
Jag har fortfarande inte hittat nåt yrke jag skulle kunna tänka meej.
Men Johanna prata om att hon skulle öppna ett eget företag, det låter intressant, om jag väljer samhäll ekonomi får jag läsa det va?
Jaja jag är helt sluta drar snart hem till *****, mys :)
Puss (L)


Kommentarer
Postat av: Annie :)<3

Varföör göör du *****?

2009-11-02 @ 18:31:04
URL: http://towinmylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0