staan

Heeej heej, idag började man skolan 20 i 9 med aa nåt jag inte kommer ihåg vad det heter vi får iaf information om vad som händer i veckan. Det börja med att vi ska till jönköping och spela handboll! riktigt skojj var i usa förra året så det missade jag då.
Sen hade vi matte blandat med biologi, vi började med matte 20 minter när vi sedan avbröt lektionen för att kolla film (sexåsamlevnad)  filmen var tecknad och jag trodde jag skulle skratta ihjäl meej när gubbarna gjorde fel och andra saker jag inte ska ta upp ;)
Sen skrev jag matte prov! och gissa vad jo jag är godkänd :D wiie (aa)
tröjjan på bilden fick jag av Annie och Sofie från gina.
moi


Efter skolan åkte jag till backaplan där träffade jag även massa annat folk som man inte träffat på länge det var väldigt trevligt :) hjälpte josse att hitta en konfa klänning som hon passade jätte bra i ! sen köpte jag sjäälv ett par byxor och två efterlängtade tröjjor. taack för den bästa dagen gumman vi hade jätte skojj måste verkligen göras om ! :D<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0