Kyrka, sova och träning.

Heej heej, segaste dagen jag varit med om tror jag. Var öppe och chattade tills kl var ungefär 2 sen somnade jag inte förren halv3 och på morgonen var det upp tidigt för att åka till kyrkan ! usch ja är trött, iaf han bara babbla på och man satt där ställde sig upp ibland känns lite onödigt att åka dit men måste man så måste man. När jag kom hem så gick jag å la meej på golvet för att plugga men när jag upptäckte att jag redan kunde allt så gick jag å la meej i sängen. där somna jag i en timme ungefäär det var det bästa på hela dagen ! jävlar vad gött det var att få sova....
Nu är det snart träning, undrar hur det kommer gå? måste få igång konditionen nu annars vet man aldrig vad som händer. Det blir till att gå ut å springa varje dag hela sommaren och juste nu tack vare miin tränare och hans ideer så ska jag varje morgon som jag går upp ställa meej framför spegel och säga DET SKA BLI EN BRA DAG IDAG!
detta ska jag iaf lyckas med om något! har kommit ihåg det 3 dagar nu fast inte direkt på morgonen måste bli bättre! hahah ni borde också testa det kan ju bli kul till slut ska man inte kunna gå till skolan utan å säga det :P hahah ;)
ajja nu blire iväg till träningen å träna vader och låår (H) hahah.

Kyssar <3

Kommentarer
Postat av: SANIBO

fun!

2009-05-10 @ 15:57:10
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0