Aranäs open fan vad gött!

Heej heej, aranäsopen hela helgen då!   ----->
bj
På bilden kan ni se hälften av Bjurslätt IF F-97er. Denna cupen gick dom obesegrade igenom gruppen vilket var vädligt starkt av dom. Tuffast hade dom mot de stora hemmalaget Aranäs. Det var mke spel till varandra och antagligen flikkornas bästa match nånsin. Med blicken fäst på ett mål var segern klar och glada tjejer sprang in på planen och allt gick suveränt uppåt! 
Jag var på väg hem när kl var ungefär 6 och mina föräldrar släppte av meej på backaplan där träffa jag Annie och tsm tog vi bussen till Christoffer. Vi åt lite sen kollade vi på eurovison songcontest eller hur det nu stavas där vann Norge med mke och Svergie sög som vanligt!  En fråga bara?!?
VAD FAN TÄNKER SVERGIE MED? 

Låten var inte ens bra som vi skicka inga bidrag vi skickar är bra om vi nu inte vill skäma ut oss kan vi lika bra sluta skicka. Visst hon sjunger jätte bra men hon kan bara sjunga opra! herregud. aa ni vet vem som flippar över iaf.


Dag 2.

Första matchen vann vi lätt med 20-9 men vi fick det genast svårare och förlora till slut med 7 bollar mot Kärras STORA tjejer. Flikkorna kämpade på jätte bra men just nu räckte inte det.
Men vilken cup dom har gjort!! :o
Sen hade jag sjäälv träning och det gick alldeles galant! :)

Här kommer det vinnande bidraget. Bara att njuta av hans utstålning säger jag. sööt kille :)



Kyssar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0