Välkommen till min nya blogg!

Heej hopp. Mitt första inlägg nu då tänkte berätta om miin dag kanske inte den mest lyckade dagen.
Vaknar upp men världens träningsvärk eller nåt i ryggen. Tar bussen till skolan, massa tråkiga lektioner men kemi är faktist riktigt skojj när vi får labba :)  Sen sista lektionen var det so-prov. Om Afrika men det gick nog ganska bra tror jag. Sen hem till Annie för att hon skulle förklara matte för meej. Förstår meej inte på det bara :P sen hem fixa denna bloggen som jag hoppas ni fortsätter besöka och kommentera mke :)
Fick hjälp av Josefine tack så mke :)
Nu har jag för ont i min rygg föör att skriva mer, heheh (aa)
Ha det bra alla!

Kyssar (L)

Kommentarer
Postat av: Cityprincess

tack ! <3 :D

2009-01-28 @ 23:17:30
URL: http://ninakartal.blogg.se/
Postat av: Nea.

Hahah tack^^

2009-01-29 @ 08:24:03
URL: http://neapeahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0