Handbolls yoga och tjejerna!

Heeej Heeej, idag var det upp tidigt hemma hos Annie hon hade bråttom till kyrkan vilket visade seej hon egentligen inte hade behövt gå till. Hahah!  Jag skulle däremot med handbollsflikksen till yoga träning hahah, handbollstjejer höör verkligen inte hemma i en sån lugn lokal ! ;)    Hade skojjj men göör inte om det jag tycker det var för lugnt och för lite gjort. Är ingen sån människa verkligen, men jag klara meej igenom det och var den delen av miin dag avklarad.



Så åkte man hem och hann fixa till seej innan jag tog bussen ner föör att köpa godis och hyra filmer :D  det var dagen jag kan faktist rekomendera att ni kollar på The ring och the ring 2 dom är faktist riktigt bra om man gillar skrämande och obegripliga filmer ;)  Skrek sjäälv en gång faktist :P   Men nu ska jag dra meej hoppas alla har det bra! :)

Kyssar (L)
Miiiika

Tröjja - bikbok
Linne - JC
Tights - H&M
Strumpor - newbody

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0