Gomorron alla PJ look here!

Gomorron gomorron, ännu har en moron kommit när solen letar sej upp över kullen, våra ögonlock öppnas och det är dags att gå upp och njuta av dagen som väntar oss.

hahahah omg jag lyckades, kanske inte jätte bra men jag gjorde det xD
Miin bror brukar nämligen skriva typ såna godnatt sms te meej, fråga mej inte varför! :P men han gör det så nu tänkte jag skriva godmorgon så gomorron alla söta!

När jag logga in här nu så har jag fått kommentar om att göterborg har snoddar på benen.
Asså jag tror inte svergie hänger med göteborg för det är nämligen inget konstigt med snoddar på benen bara det att alla PJ har överdrivet det.
Det kallas K Ä N S L A man kan inte ha allt för mke men om man har lite kan det faktist vara snyggt och håller byxorna på plats!

Nu är det säkert massor som bah "vad är en PJ?"
joo det är en förkortning på partille johnny och vad jag vet så är namnet så bara för att det var en som hete johnny som borde i partille som fixade den stilen med snoddar och bandana.
Nu känns det som jag förklarat vad en PJ är i 4 dagar vilket jag faktist har gjort för jag vart i stockholm.
DÄR FINNS INGA PJ BARA MASSA BRATS!

Nepp nu är mitt inlägg klart så nu ska jag gå å lägga meej igen hahah :D
Puss och säg vad du tycker, glöm inte din viktiga åsikt! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

TRo mig, jag bor oxå där ;)

2009-08-15 @ 11:29:40
URL: http://agf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0