alltid är det samma visa!

det är sant.
Så fort man tror allt går bra igen och man är sådär super glad och man tänker det är nu det händer!
Meen neej, vi är fortfarande kvar i verkligheten och där finns inte lycka föralltid.
Tror jag fick en bristning eller nåt i vaden på träningen idag, nu när det har gått som bääst!
Jaja, jag har ramlat av fler gånger men det betyder inte att jag inte tänker sitta upp igen för det tänker jag.
Alla borde göra det, tanken "det går inte" finns inte längre i mina tankar.
Det gäller att tömma huvvet, detta var sista gången och nu!
Tänker jag inte låta något stoppa meej!
Say it loud, jag kan göra allt bara jag vill!

Som miin tränare hjälpte meej med när jag var som mest deprimerad.
Tänk varje dag när du vaknar på morgonen och går in i ditt klassrum, det ska bli en bra dag idag!

Nu ska jag duscha och dra ut med moppen, men tänk på mina ord sötnosar. Världen blir så mke bättre!
Puss (L)


Just accept the way I am or leave me here so I can find someone who can.

Kommentarer
Postat av: Erika

sv: Vaddå vågar? haha :p Varför vågar du inte? :) Jag har färgat mitt hår sjukt många gånger och typ sen jag var 9 år, haha XD

2009-08-18 @ 20:00:17
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0