20.02.10

Heejheej, en hel dag på stan blev det och nu är allt jag har i min plånbok 100 kr.
Så tyvärr kan jag inte köpa nåt stort i födelsedagspresten till dej älskling ;)
Nej jag skoja bara,men har köpt massa kläder 2 på rean och sen skor igår då.
Bilder kommer när jag är hemmapå måndag :)
Imon vet jag inte riktigt vad vi ska görá för inga affärer är uppe :o
Vi ska väl sova och sen åka hem om vi nu kommer hem.
Det har ju snöat jätte mycket i Göteborg, eller ja västsvergie.
Tänk oom tåget stannar! :S
nej det får det inte göra !!!
Har statslags träning på måndag också, wish me luck!
Lollo och jag ska äga har vi bestämt iaf heheh ;)
Puss på er nu så hörs vi senare! (L)

Vill utomlands nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0