16.02.10

usch sitter här med världens värk tror jag kommer spy snart alla tjejer vet hur man har det riktigt segt!


Igår fick jag en fråga som var ganska privat om mej och min pojkvän och jag vill helst inte gå ut med sånt på bloggen.
Om ni vill fråga nåt privat så se till att den frågan är stäld mot mej och inte min pojkvän för om han tycker att ni ska få reda på dom sakerna så säger han nog till er, men det vill han inte vi pratar inte öppet om vårat förhållanden.
Hoppas inte jag lät för hård mot er nu men vi har kommit överens om att han inte ska bli inblandad i bloggen och ska förbli hemlig i bloggen (jag vet att alla ni som känner mej sitter och fnissar nu men tyst igen vet:p).
Men om ni lyckas lista ut någon fråga som endast är stäld mot mej är den jätte välkommen!


puss så länge! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0