Yourr true friend!



Heeej heeej !
Hur e det med alla?
Här är det bara bra. Har varit några tuffa dagar nu så har inte riktigt orkat.
Men jag är glad att jag har miin otroliga vän Annie som alltid finns där föör meej och följer miin sida vart jag än gåår.
Nu tänkte jag ju ta upp det då, vänskap.   För det första, vilka har egentligen en äkta vän?  Har alla någon dom verkligen behöver hela tiden som alltid är där vad det än gäller.  Jag tror det är så iaf, många säger att dom har många bästa vänner och visst det har dom kanske. Men ärligt kan ni nog välja en vän som betyder allra mest? eller?
Den man litar mest på den man ser upp till, den man alltid vill vara nära ! 
Jag vet iaf vem miin bästa vän är och är det inte den presonen som man ska höra av seej till imon på alla hjärtans dag.
Därföör skriver jag detta !   Till miin bästa vän Annie som finns och kommer alltid finnas, i mitt hjärta!
ily, hunbun :D<33

Mikka
Kläder idag.

Nike prassel - klubben
Tröjja I <3 secrets - gina tricot

Kyssar! (L)

Kommentarer
Postat av: Cityprincess

ah va seg ja e, men va fan betyder reed då ;o

2009-02-14 @ 01:23:42
URL: http://ninakartal.blogg.se/
Postat av: Annie

Gumman :) Du fattar inte hur mkt du betyder föör mig :O Vi ses snart :D Jippi LÖVEE YAH :D<333

2009-02-14 @ 19:17:25
URL: http://towinmylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0