jag köör bil! (H)

ghHeej heej, toppen dag ida!
Jag kom i tid till skolan idag eller jaa, iaf i rätt tid denna gången. Skoldagen börjar med syslöjd vilket jag verkligen inte gillar!  jag och en kompis i klassen gör en tjockiströjja tsm. man kan väl säga såhär!
FAILAT! hahah, den är mega liten så vi funderar på att ge bort den :P
Sen var det engelska där skrev vi redovisning men själv har man inte ens hunnit läsa klart boken och jag har typ 100 sidor kvar. :$   heheh (a)  sen var det svenska iaf där hade vi redan skrivit och det var dags att verkligen gå upp det och göra det. Gissa vem som blev först?  jo jaag!  snacka om mikka otur! :o det gick ganska bra iaf och det är skönt att ha det över nu.
EA passet jobbade man på so provet som är nästa vecka. Vi har inte ens gått igenom allt så aa vi får se hur detta blir hoppas på bra, det är ju biologi nästa vecka också så frågan är ju vilket man ska satsa på mest?
lunch sen so igen . vi blev klara med frågorna och det bääästa! på hela dagen, MUSIK :o  MVG heej folket :D  mvg på provet! gött är det. väldigt glad asså (aa)
Sen var det hem och direkt till träning. den var väl okejj idag även om det blåste konstiga vita små saker :P
När pappa kom åkte vi till hans jobb för han skulle duscha men gissa vad jag gjorde innan? 
Jo, jag körde bil. faktist det är sant :D och bilen är fortfarande hel! hahah ;)  cooling är jag ju, den andra höjdpunkten på dagen ;) hahah. som sagt det ska bli en bra dag idag.
Puss på denna dan hoppas på bääwst imorron!

Kyssar <3

Kommentarer
Postat av: Annie

ÄR BILEN HEL :O

2009-05-15 @ 07:54:20
URL: http://towinmylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0