21.01.10

seg skoldag som vanligt med extremt mke lektioner. Jag och Linda pluggar massa annat på eng och jag failar på musikläxförhöret. Kemi gick ganska bra ska bara lära mej lite och jag kunde allt! (y)
Lite små fel på tyskan men jag tror det gick galant annars bara lite black out emellanåt :P

Sen vart det stan med annie, hittade en tröja och ett par byx/leggins...
Sen stack vi till gymmet och brände lite fett!!! Goa brudar som orkar :D
Väldigt glad för dej annie att du kommit igång igen :)
Nu kommer bilder på det jag köpte sen ska jag ge mormor min smuts tvätt :p

tröjja från gina tricot.  (är blöt i håret jag vet)

Byx/leggins cubus.

Kommentarer
Postat av: Annie :)

Papap betalade tröjan :D hahaha

Tack :)<3

2010-01-21 @ 22:30:38
URL: http://towinmylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0