vilken dag jag har haft!

ojoj, vilken dag skolan har gått galant och jag, mikka rylander har verkligen pratat på lektionerna.
Ja jag är stolt!
Sen när jag och Josse var på backaplan skulle jag gå och ta ut pengar, gissa vad jag hittar i bankomaten?!?
500 kr :o
Fatta hur glad jag blev jag är inte 200 kr fattigare utan 300 kr rikare ;) hahaha åh vad bästa jag är :D
Hur har eran dag varit?
miin tröjja jag köpte här nere gina tricot 200 kr super mys!



köpte även armbandet som ni ser nere på armen.

Tänkte bara säga att till vintern efter en sån kall sommar är det ingen annan tanke än stickade tröjor och färg glada skor för meej!
that´s it and it´s mikka style!

Pussen (L)

Kommentarer
Postat av: Annie :)<3

Mikaela Rylander :O Jag behöver dig :O Vi har inte vart på stan och så ordentligt på länge det behövs :P (L)

2009-09-10 @ 21:28:59
URL: http://towinmylove.blogg.se/
Postat av: julia andersson

jag har sådan svart (a)

2009-09-10 @ 22:30:24
URL: http://yyuliaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0