Videoinlägg, Humor på högsta grad?



Nu fick ni den videon också, så sjukt skojj har vi ibland vah, plus mobba inte mitt skratt det är en vän som skrattar så och det smittar!!

Nu sitter jag och väntar på att jag ska gå till bussen, härlig skoldag idag endast två riktiga lektioner teknik och matte.

Egentligen vad är det som gör att vi måste gå till skolan? Vi får bra utbildning och sånt men det kan väl föräldrarna ge oss som dom gjorde förr för länge länge sen när ingen skola fanns och man blev uppvuxen av sina föräldrar. Nu säger dom bara ta bort tallriken från bortdet!
eller jag undrar om handdukar kan flyga.
hahah neej men vad får er att ge till skolan utom att man får en utbildning?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0