Nu hänger jag inte riktigt med...

Detta stod på dessies blogg som jag såg nu...

5. Tjocka människor
De är egoister! Ja nu är jag jätte elak för att jag dissar tjocka människor, men alltså jag tycker inte om tjocka människor! Liksom det är väl upp till dem om de vill vara tjocka, även fast de vet att det inte är snyggt så de får väl stå ut med att folk kan tycka dem är fula och äckliga, och har sina åsikter! Jag menar, man har ju själv valt att bli tjock? De har ju ätit sig feta och inte rört på arslet, så de får väl skylla sig själva! Dock hatar jag också tjocka människor för att de är egoister, de tänker bara på sig själva. Jag menar, det är farligt för hälsan att vara tjock. Man kan dö, och tänk på vänner osv runt omkring om man dör? Åh.... Blir så sur!


Jag fattar inte riktigt vad hon tänker med, alla är inte födda smala t.ex. jag. Jag träning 5 gånger i veckan ungefär men jag är fan inte pin smal. Jag har ganska mycket fett på mage lås m.m...
Shet sluta snacka gojja man får väl åtminstdånde har rätt i det man säger...
Bara tyyyyst! :)

Nu ska jag duscha folket see ya later! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0