Det tar aldrig...

Det tar aldrig slut asså!
Denna veckan är helt kaos möjligen inställd träning imon för att det är så mycket nu.
Idag var jag tvungen att plugga på SO och 45 engelska verb som jag har imon, dock har jag SO provet på onsdag.
Till onsdag och jag SO och ska llära meej tyska saker som jag inte kunde på provet.
Torsdag är det musik prov och fysik läxa.
Jag dör och sen var det statslagsträning idag, ingen träninge imon eftersom jag hoppar den och två matcher på söndag.
Asså det är så sjukt mycket nu så jag vet inte vad jag saka göra.
Jag får snart panik och måste prata eller skriva av meej som jag gör nu fast det hinner jag inte mer.
Puss på er och sköt om er! (L)

Kommentarer
Postat av: Annie :)<3

Bara att ringa :P

2009-10-20 @ 15:45:21
URL: http://towinmylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0