Inställd träning?!?

Jaja, man kan ju undra vart alla flikkor tagit vägen?
Igår kom bara 8 på träningen vi är 16 och 3 hörde av sig (ink jag som är duktig haha :D)
Är ni sjuka eller?  HÖR AV ER TILL LASSE TJEJER då blir han jätte glad!



Igår skrev jag inte eller hur erkän jag inte gjorde? ne trodde nog det.
Men iaf gissa vad jag fick igår? ;o
Joo jag fick .......      jag får inte säga det :(
Ska få det i julklapp nämligen och ni som vet, tyyyst hahah för jag vet inget!

Regnet bara öser ner här, hos er också?
ajdå, men jag tycker att alla ni där hemma tar sig i kragen och går ut och springer det är nyttigt och bara gör det kanske första gången? ;)
Coolt för er! :D  nej men då kan ni ju känna jag är inte den enda, så gör vi vah?
Alla går ut halv 8 och springer iaf en halvtimme.
Hade inte det varit coolt att så många var ute och sprang exakt samma tid.
Då kan vi tänka på varandra så sjukt skoj !!! :D

Ska byta om nu sen ska jag till jensen gymnasiet och sen ska vi träna right? ;)


Bild från SM steg 1 minnen asså!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0