Födelsedag akut!!

Heej heej, vaknade på morgonen livrädd å allt! hade haft världens mardröm, jag och några kompisar hade gått utanför miin skola och lagt oss i gräset vi skojjade lite med varnadra och då råkade miin tröjja glida upp en aning (ganska mke).
Precis i det ögonblicket kom det två fullegubbar förbi och dom började skrika massa preversa saker till oss så vi sprang och skacka av oss dom men vi visste inte riktigt vart de var så vi gömde oss på baksidan av skolan.
Vi hade tur att en annan kompis och hennes mamma åkte förbi och vi fick åka med till framsidan av skola där vi med snabba steg tog oss in. Precis när vi var utanför dörrarna vi sprang in med dom efter. I min klass är killarna ganska stora och vältränade så dom stoppade en av gubbarna men den andra följde efter meej in i skolan, han trängde in meej i ett hörn och skakade om meej medans han skrek massa saker. Jag var livrädd och i drömmen kunde jag inte röra meej en milimeter ens. Till slut kom nån fram drog bort honom och båda kastades ut!  Vilken lättnad och jag vaknade direkt efter det.
Jag tog bussen till skolan eller idag då till backavallen för vi skulle ha ute träning med klassen. Vi spelade fotboll hela träningen svin skojj och jag gjorde faktist mål :D hahaha bääst är jag ju!
Sen var det inte mke mer i skolan som var specillt skojj.
uh

Vi slutade skolan kvart över tre och jag som har träning 4 skulle iväg och köpa födelsedagspresent till mamma.
När jag kom dit för att ta ut pengar så funkar inte mitt kort jag ringde mamma och kolla om jag hade några pengar kvar och jag hade 2000 óch lite till så vi hitta aldrig felet mamma dampa på meej för att kl då var kvart i 4 och miin träning börja snart (det tar ett tag att ta seej dit). Så jag ringde pappa berätta allt så fick gå ut från nordstan där jag fick 1000 kr av pappa och då tänkte jag verkligen vilken tur jag blir inte extremt sen iaf. Jo men dagen var inte på miin sida!
Väskan mamma vill ha kostade tydligen 1,3 man bara NEEEJ!   så det var bara att ringa pappa och få ännu mer pengar.
Detta slutade med att jag kom till träningen kvart i 5, roligt! ajja nu är det iaf gjort och det mesta på denna dagen är över :) Har bara vart ute och tagit lite kort för dagen imon kommer mer då ska man till aranäsopen kolla på syrran sen blir det häng med bästa folket! (L)
okm

Kyssar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0