toppen dagen :)

jodå finfin dag har fått lite sol bränna och träningarna har varit roliga :)
Annie fyllde år idag så vi var å fira henne på bamboo!
mums säger jag bara :D
hihi sen var det träning på kvällen, en sak !!     jag är verkligen ingen fotbolls spelare XD


så såg man ut :)

födelsedagsbarnet :)


sötaste sofie :D  och super skojj träning omg hahah amanda och jag är så bra på fotboll eller XD står och snurrar runt för vi kunde inte se vart bollen var :P  hahah gud vad skojj det var ;)

hoppas alla haft lika bra dag som meej puss (L)

Kommentarer
Postat av: Annie :)<3

Usch på bilden på mig :P



Hahaha låter som miig det du och amanda gjorde xD

2009-07-01 @ 15:15:43
URL: http://towinmylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0