syster slutar skolan men jag går kvar i 2 dagar till...

Dagens klädsel.
cardingan och t-shirt från ginatricot byxrna köpte jag för så länge sen att jag verkligen inte kommer ihåg :P

Idag hade miin syster skolavslutning fyfan jag går ju kvar i två dagar till.
Ibland är livet orättvist!!!!!
längtar verkligen till redag nu skolan gick riktigt långsamt idag också vill abara att den ska ta slut är ju så trött.
Nån som inte håller med meej eller?!? 
usch jaa men nu är det snart slut så är ändå väldigt glad ! :D
Var även på backaplan idag också in på gina hitta direkt ett jäte fint linne som jag bara MÅSTE ha.
Så imorron sticker jag dit lite fort tror jag (aa)  hahah bääst är jag ! :)


In the light I will find and in the darkness I will shine!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0