skolavslutning,

Såhär såg man ut på skolavslutningen.
Kofta från Cubus, klänning från rut m.f och leggins från ginatricot.


hade även smink på meej! :o

skolavslutningen var jätte rolig och det delades ut priser självklart skulle våran klass (handbollsklassen) komma upp och få diplom.. usch pinsamt!
efter det åt jag pizza hade slått vad om att jag orkade en hel "/  neej det gör jag aldrig om! jag trodde jag skulle spy när det typ bara var kanterna kvar så klrade inte det bajjs!
heheh förutom allt regn så var det perfekt senare blev detr bio med mamma också. änglar och demoner jag tyckte faktist att filmen var bra jag gillar att ta reda på sakern och veta om grejjer. heheh , jaja ni får ta er en titt själva jag tycker iaf den var bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0