NY DESIGN!

Gillade inte min design så mycket så fick hjälp av syster :$$  ojoj (PINSAMT!)
Nej men nu blev det bättre ska lära meej att göra en egen någon dag. (i)


Snart är det jul och syrran klädde precis granen när jag kollade på topmodell, kan jju inte missa det.
Men får väl ta några kort och ändra om det inte blev perfekt ;) hahahah nejdå syster ta inte åt dej! :P
Fast dock längtar jag sjukt mycket nu, snart och det ju även mellandags rea :D SHOPPING säger jag bara.
Jag tror nästan alla längtar riktigt mycket nu eller?

EN DAG KVAR!



WAAAHHH hon tog kort med miin webbkamera!!!!!

Kommentarer
Postat av: Amna Mani

hahaha shit, ja trodde din syrra va du :O <3

2009-12-23 @ 14:45:52
URL: http://nesrineamna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0