mikkarylander, bråk?!? finns det inget bättre? ;o

När man skriver en blogg, vad ska man skriva om egentligen?
Jag menar visa skriver om sin dag och andra om andras dagar t.ex en kändis.
Men vad är det alla vill läsa? Jo dom flesta vill nog läsa om mode och kläder, andra kan skiter i det.
Några gillar nog att läsa om bråk, det är faktist en sak jag inte fattar. Det finns folk som gillar att bråka!
Asså att säga elaka saker till varandra via internet som alla dom här "stora" bloggarna. oj vilka förebilder, neej tycker jag inte. Tänk om alla var vänner och gick ut på fester tsm och massa sånt. det stavas S K V A L L E R!
Men icke sa nicke, dom ska såklart bråka. det är löjligt engligt meej även om det är jätte kul att läsa haha det måste jag erkänna men ändå är det inte patetiskt?
Om en människa har problem med meej? okejj men låt meej leva mitt liv så ska jag inte ingå i ditt liksom.
Känner att jag pratar väldigt mke hahaha skojjs (a)
neej men har jag rätt? kanske inte finns mke svar på det säg vad ni tycker!
Nu kommer jag inte ens ihåg varför jag drog upp detta hahahah :D
Har ni problem med kompisar nu för tiden?
Vad ska man göra med dom som inte vill lyssna och bara tänker på seej själva?
En sån vän vill man ju inte ha vänner är till för att hjälpa :)

heheh nu är jag iaf hemma vart ute å kört moppe i 2 timmar i love it(L)
Puss å godnatt (L)


on my way home!
annie inte så social -.- men då har man sin alltid sociala kamera :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

göteborg ahr snoddar runt bennen ;) det är fult som fan :) haha :D

2009-08-15 @ 02:28:05
URL: http://agf.blogg.se/
Postat av: Laila♥

nawh så kul :) Jag har varit och grillat hos pappa fast nu ska jag sova!! är jättesuperduper trött :P =) Hörs imorgon? =) puss!

2009-08-15 @ 02:34:32
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Anonym

ahha ;) fan heller, hatar dom !:O

Det är inte snyggt någonstans, det räcker med en snodd, inte 20 st! -.- aa man kasnk saknar dom för d e så jävla skrattretande att kolla på dom -.- :O

2009-08-15 @ 11:59:56
URL: http://agf.blogg.se/
Postat av: Anonym

ahah yes ;)

2009-08-15 @ 12:28:57
URL: http://agf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0