Jag vill till göteborg

asså, göteborg.
Det är något man inte kan leva utan, göteborg har folket göteborg har livsstilarna.
Det är sjukt men göteborg är ingen fattig stad, när man kommer till andra ställen finns inte allt som finns i göteborg.
Jag saknar götet just nu (L)
Om ni ska besöka nåt ställe åk till göteborg.
Jag lovar er det blir bäääst där.
Saknar mitt gbg allra meest puss på miin älskade hemstad!
Någon som inte gillar göteborg?
är på kurs just nu tåget hem till göteborg går kvart över 6 är hemma typ 9.
Då ärre ut med moppen lite å vad jag längtar efter deeej bebis (L)


Kommentarer
Postat av: Laila

hehe :) så kul =)lägenhet =) jag tänkte dra ut och shoppa lite. Snart är det helg :D ngt kul planerat? =)

2009-08-14 @ 15:22:46
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Götebrg har snoddar runt bennen

2009-08-14 @ 18:21:49
URL: http://agf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0