010809

denna dagen var bästast, jag och annie vaknar runt 8 åker iväg för att köpa mat och skit te feesten kl 10 var vi iväg och sen började vi hålla på med ballonger.
Det är sjukt läskigt att blåsa upp ballonger :o  hihihi.
Det blev jätte fint och annie å jag gick in för att börja med tårtan som självklart blev as het men jag glömde tyvärr ta kort på den :o ajjabajja mikka!!!!!!
kl halv 4 åkte jag för att göra meej iordning med henne :)
musik, busring, tjejer som skrattar och perfekta platsen det äär allt man behöver :D  här kommer bilder från kvällen (L)


så såg ja och tilda ut när vi var klara :)

bästa vän öppnar paket ;)

Lollo (L)

Filiphaa (L)

hahah snygg >.<



hahahahhahahahahahhahaha bara dom som var däär fattar men bilder måste ut ändå :D

bäästa (L)

daaansmed älsklings tilda <3

och spränga ballonger såklart hahahahah :D

taack för kvällen flikkor puss på er (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0